Sunday 18 December 2011

Tatil Türkiye ve Şarap

Geçtiğimiz Şükran biz sevgili bir arkadaşının evine davet edilecek kutsanmış edildi. Bu yıl içinde ilk kez biz sadece kendi evinde eğlenceli geliyor Dağınık temiz-up olmadan arkadaş bayram ve şirket zevk başardık. Türkiye şeyler veya tepsiye temiz almaya çalışırken lavabonun kolları sıvayıp yoktu. Karım, "Herkes, büyük bir Aralık tatil ziyafeti için evimize davet", Şükran duyuru yaptı sevinç kısa ömürlü oldu. Masadaki herkesin toplantıda yankılanan bir tezahürat vardı. Ellerini kaldırdı ve sesleri diyecektir, "Biz orada olacaktır". Son sayıma göre on beş çiftler, kızım, iki torunlarımız ve bir iğrenç "grand-köpek" Bones denilen vardı.

Aralık ayında haddelenmiş, eşim hemen hazırlıklara başladı. İlk olarak, bir sonraki adım olduğu dışında bir süslü ışık ekran da dahil olmak üzere, evin etrafında dağınık olması için ihtiyaç duyduğunu zorunlu süslemeleri, duvarlar, fırın, taban tahtaları, zemin, vs dahil, Aralık ayında bahar temizliği yapmak zorunda, bana kıvırma ve gün boyunca asılı ışıklar vardı. Masa, sandalye ve gıda için büyük bir hizmet plakaların kiralamak Parti Mağaza gönderildi. Son atama ile "The Birds" ve şarap almak için oldu. Biz Şükran avutmuştu istediğiniz başlamıştı.

Ben alışveriş yapmak için ayrılmadan önce, eşim "türkiye iltifat doğru şarap bu nedenle birinden şarap mağazasında konuşmak emin olun" söyledi. , "Neden biz en sevdikleri satın olmaz riske kendi şarap getirmek için herkesin sormak yerine, bize vermedi?" Dedi.. Karım en azından bir oktav sesini yükseltti ve cevap verdi, "bu bizim sorumluluğumuz ben onların her şey mükemmel olmak istiyorum ve bunun yanı sıra bu yüzden eğlence yapıyoruz". "Sevgili Evet", ben pahalıya eşim seviyorum ve sadece söylemek için en iyisidir, ben öğrendim. Ben ayrılmadan önce, ben bilgisayarda zıpladı ve benim araştırma bu yüzden ben şarap türkiye eşleştirme hakkında ne kadar bilgili şarap mağazası memuru tasvir olabilir. Ben şarap mağazasında kendimi utandırmak istemiyordu.

Web araştırma hafif bir kırmızı (aşırı tanen yükü) veya meyveli ve hafif tatlı olma eğilimi birkaç beyaz şaraplar için genel bir fikir birliği oldu. Iyi tavsiye görünen bir başka dikkatli, alkol içeriği düşük şarapları ile akşam yemeği sopa sırasında. Northhamptonwines.com "millet uyumaya Tamam 'yüz Zins' in yüzde 15'i alkol, akşam yemeğinden sonra Kaydet" demişti.

Pinot Noir, Merlot, Shiraz ve Kırmızı Zinfandel kırmızı şarap severler için bulduğum iyi seçeneklerdir. Beyaz şarap meraklıları, Riesling, Sauvignon Blanc, Chardonnay, Beaujolais Nouveau veya Beyaz Bordo hoşunuza gidebilecek. Bazı misafirler, tatlı bir diş varsa, daha sonra Beyaz Zinfandel veya Cranberry Şarap deneyin. Kabak ve ceviz pasta yutmaya zamanı geldiğinde ana yemekten sonra çöl şaraplar kaydedin.

Herkes bir şarap içici. Ben de bira ve kokteylleri ile türkiye eşleştirme için insanlar için bazı tavsiyeler boyunca koştu. Konsensüs, bir bira değil, yatak üzerinde karmaşık olması gerektiğini. Iyi bir seçim, bir küçük bira soluk ale olabilir. Başka bir web sitesi kokteyl içenlerin, bir İngiliz Rose, Park Avenue ya da Verbena Martini gibi cin kokteylleri çalışacağına dair önerdi.

Ben şarap saklamak için gitti ve "Ben ne yapıyorum biliyor" bir hava ile seçimler yapılmış. Ben eve geldiğimde eşim "Ne şarap karar verdiniz?" Dedi. Gülümsedi ve, "her biri, toplam 12 şişe" söyledi. O, "Biz tüm bu akşam yemeğinde şarap hizmet etmek mümkün olmayacaktır!" Diye bağırdı. "Ben bunu yaparken düşünmüyorum hizmet etmeyen herhangi bir çekilişle için gidiyorum." Cevap Karım alnında yakaladı ve uzaklaştı belirterek, "Ben sizinle birlikte yapmak için gidiyorum." Onu son sözü izin ve çekiliş biletleri hazırlamaya başlamıştır.

Ben her zaman insanlar ne yiyecek ne şarap çifti anlatacağım bir yeri vardır korumak. Sonunda ben her zaman söylediği gibi, sizin gibi şarap, mağaza şarap düzgün bir şarap buzdolabında uygun sıcaklıkta servis ve gayet de zevk almak.

KAYNAK :
Side Otelleri
tatil
uludag otelleri

No comments:

Post a Comment